2 nov. 2009

Ganduri zgribulite la inceput de noiembrie

Brr..Ce frig poate sa fie afara:( Imi place iarna, dar doar in perioada Craciunului si Revelionului, cand toata lumea simte in aer miros de cozonac fierbinte, proaspat scos din cuptor asezonat din plin cu clinchetul clopoteilor si al colindelor. Mi-as dori ca, sa avem din nou ierni dintr-alea de poveste, sa pot sa ma strecor cu greu prin nametii mari (uriasi chiar), sa-mi scufund picioarele in neaua de un alb sclipitor si chiar sa pot face oameni de zapada:)) In rest, eu cu gerul nu prea ma impac. Nu-mi place sa-mi simt mainile si picioarele reci sau obrajii imbujorati. Iar de frig ma satur repede.

Mi-aduc aminte de copilarie, cand ma duceam la sanius si stateam cu orele, pana ma invineteam la propriu (noroc cu mama care venea dupa mine si ma baga in casa la caldurica:)).

Voua va place iarna aceea de poveste? Cu nameti uriasi, pe care sa plutiti?

5 comentarii:

Sangerica spunea...

io de abia asteptam iarna :D

Pifuneata spunea...

ehehei Sangerica eu cred ca toti copii abia asteptau iarna, era mult mai frumoasa atunci:)

Sangerica spunea...

io o astept si acum cu sufletu' la gura :)

Pifuneata spunea...

Si eu, cum am mai spus ador perioada sarbatorilor de iarna, pentru ca devin melancolica:)

Pifuneata spunea...

Si imi place sa ofer, dar si sa primesc cadouri...hihihi