11 nov. 2009

Cinefila pana-n maduva oaselor:)

De la un timp mananc filme pe paine. Si asta pentru ca o ora - doua, cat timp urmaresc respectivul film ma relaxez la maxim (bine, daca este un film bun). Intru in pielea personajului, si traiesc alaturi de el.

Aseara am vizionat animatia UP (pentru cei care inca nu au apucat sa-l vada, il recomand cu cea mai mare placere), o poveste emotionanta, care spre final se transforma intr-un happy-end. Povestea in sine, imaginile care pur si simplu iti taie rasuflarea, te tin cu sufletul la gura pana la final. Ce pot sa spun - Pixar nu m-a dezamagit niciodata. Este o animatie recomandata pentru toate varstele, asta daca inca va mai uitati la desene animate:)) (ca si mine de altfel).

Nu stiu ce as putea sa mai spun despre Ratatouille si Ice Age 3. Sunt doua animatii care merita vizionate, datorita faptului ca au scenariile bine realizate. Personajele creionate iti dau o lectie de viata:))

Dupa parerea mea, cei care fac aceste animatii sunt foarte inteligenti. Ganditi-va putin: in primul rand trebuie sa realizezi un scenariu, apoi personajele care vin "ca o manusa", dupa care sa incluzi sonorizarea. Toate merg mana-n mana. Nimic nu este lasat la voia intamplarii. Sublim!

Pentru cei care adora comediile romantice le recomand The Proposal si The Ugly Truth. Sunt doua comedii de exceptie, care te fac sa te rupi la propriu de lumea exterioara. Nu stiu daca sunt subiectiva, insa mie mi-au placut si pentru ca povestile de dragoste s-au concretizat la final:)) Stiu, sunt o persoana romantica, si nu am cum sa ma tratez:))

Voua ce filme va plac? Aveti vreun serial preferat?

14 comentarii:

Bianca spunea...

Nu imi plac filmele, nu stiu de ce dar nu mai am rabdare sa mai privesc un film cap-coada.

Pifuneata spunea...

Uoff Bianca. Poate nu vizionezi filmele care iti fac placere:(( Alta explicatie nu gasesc.

Elza spunea...

vai si eu :)
imi plac la nebunie filmele

Pifuneata spunea...

Yeee.. Bravo Elza:) Si ce filme iti plac?

Elza spunea...

de toate, alea bune care iau premii. dar cele de animatie sunt preferatele :)

Pifuneata spunea...

La fel ca si mine:)

Anonim spunea...

Si eu mancam filme pe paine ca si tine,dar de cand cu jobul le-am cam rarit. Up chiar nu am vazut dar sa stii ca o sa il vizionez. The Ugly Truth si The Proposal le-am vazut. Sunt foarte faine amandoua,dar,in special, The Ugly Truth;nu de alta dar e cu Gerard Butler! My favourite! ;)

Pifuneata spunea...

@diannethenewone eu le urmaresc seara. Pentru ca altfel nu as putea dormi linistita:)) Un film bun ma relaxeaza complet!

Anonim spunea...

Mi-au placut filmele enumerate de tine, dar cele care ma misca cu adevarat sunt cele care transmit un anumit mesaj (de o anumita valoare specifica), fara a incerca, totusi, acest lucru (cu toate ca reusesc din plin). Apoi, desigur, se pune problema mesajului si a valorii sale specifice. Nu le pot aproxima, le pot identifica doar atunci cand vizionez filmul respectiv... prin faptul ca ma simt parcurs de nenumarati fiori de gheata pe sira spinarii (dar intr-un sens placut ,desigur). Ultimul film care m-a miscat in modul descris mai sus a fost "The Fountain" (2006). Il recomand cu toata caldura sufletului meu.

Numai bine.

Bianca spunea...

Filmul meu preferat e The Notebook. Clar!!

Iar dintre recente - Inglorious Bastards.

Pifuneata spunea...

Andrei S iti multumesc pentru filmul The Fountain. Il voi urmari si iti voi spune ce impresie mi-a facut. Sunt tare curioasa:))

Bianca pe cele doua filme inca nu le-am vazut, dar le voi viziona. Daca mi-ai zis tu, cred ca sunt frumoase!Pup dulce

Crin spunea...

Foarte fain!! Si mie-mi plac desenele animate. Si tot ce ai zis. :) de suflet eu am The Road to El Dorado, a fost primul film pe care l-am vazut pe calculator.. :) Il iubesc. :)

Pifuneata spunea...

@Crin recunosc ca The Road to El Dorado mi-a scapat:)O sa-l caut sunt tare curioasa cum este. Sigur imi place daca sunt desene animate.

Crin spunea...

E ceva mai vechi, de de dinainte de Ice Age, etc. E de la Disney cred :)