3 nov. 2009

Ciocolata calda, va rog!

Poftesc de cateva minute la o ciocolata calda, asa cum obisnuiam sa ne rasfatam eu si Bubu in XL (fie vorba intre noi, dar aveau cea mai delicioasa ciocolata calda care poate exista in Bucuresti). Probabil frigul de afara ma impinge sa ma duc cu gandul, la savoarea si caldura pe care ti-o da o cana plina cu ciocolata calda. De fapt, cred ca este singurul lichid care imi incalzeste sangele pe perioada iernii:)) Si pe care, uneori il savurez in cantitati industriale - 3-4 cani pe zi:)) O fi mult ori putin, dar este o placere pe care nu o pot refuza.

Abia astept sa fug la magazin, sa-mi cumpar doza de ciocolata pe ziua de azi:))

Voua va place ciocolata calda? In ce cantitate o savurati?

8 comentarii:

Bubu spunea...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ciocolata caldaaaa!!!!! Yummyyy...Stateam cu orele, Pifulico, si ne incalzeam cu inca un rand de cioco calda, si inca unul, si inca unul...hahaha

Jasmin spunea...

Şi mie îmi place ciocolata caldă, mai ales aia albă. De obicei beau câte una-două pe zi şi mai ales iarna.

Pifuneata spunea...

Ce vremuri bubule, nu?:)) Uofff, mai tii minte cat radeam dupa ciocolata aia? cred ca avea ceva in ea:))

Pifuneata spunea...

@Jasmin la fel si eu...Iarna este clar sezonul ciocolatei calde!

Ulma spunea...

am avut un singur anotimp...o vară târzie, de fapt, în care am băut ciocolată caldă, albă şi înspumată, aşteptând necunoscutul şi trăind neîntâmplatul. îmi plăcea să mă pierd în spuma acelor zile.

Pifuneata spunea...

Ce frumos ai descris Ulma:) Intr-adevar spuma ciocolatei este foarte buna:) Insa mie, ciocolata alba nu-mi place:( Cea neagra o ador:) E chestie de gusturi!

Ulma spunea...

yup :)

Anonim spunea...

ciocolata calda e magia iernii la mine. de la 1 cana la 3 cani pe zi, nu de alta, dar mai beau si vin fiert cu scortisoara si incerc sa nu le amestec.