6 nov. 2009

O foto-leapsa:)

Am primit o leapsa de la Crocoditza si cum sunt o fata constiincioasa mi-am facut tema pentru astazi. Inainte de a va povesti despre fotografiile pe care le-am ales, trebuie sa va spun ca m-am decis foarte greu pe care sa le aleg, din cauza numarului mult prea mare. Pentru poza haioasa am ales drept protagonisti o catelusa - mamica alaturi de puiul ei. Modelele au fost gasite (cu greu!) in Busteni. Insa le-a placut de minune sa pozeze. Cel putin mamei, ca puiului ii placea mai mult sa pape laptic:)


In categoria fotografiei de suflet am ales doua imagini - tot din locatia respectiva, deoarece imi place muntele, aerul curat, atmosfera creata. Ador linistea, dar mai ales inaltimea muntilor, ma relaxeaza si ma face sa ma simt tanara. Imi place Romania, pacat ca nu avem grija de frumusetea ei!:((












Sper ca v-a placut:) Dau mai departe leapsa catre Elza, Ionouka, Dennis, Evergreen, Andreea, Greenfield, Simona Gherghe si Zappy.

15 comentarii:

Alex Mazilu spunea...

bun unghiul...imi plac !

Pifuneata spunea...

Merci Alex Mazilu:) Eu sunt inca o amatoare, insa imi place sa fac poze mai ales la munte:)

greenfield spunea...

Uite, am mai venit o data sa ma documentez la fatza locului...acum urmeaza sa cotrobai prin arhiva:))
Mersi de leapsa!:)

dellianas spunea...

fotogenici catelusii.:)

Pifuneata spunea...

Cu placere greenfield:) Nu e draguta leapsa asta?

Nu-i asa dellianas? Si mie mi-au placut..Am cateva cadre cu ei doi:))

Unknown spunea...

Si ce frumos ti-ai facut tema! :)

Pifuneata spunea...

Ma bucur Irina - Croco ca-ti place:)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Pifuneata, buna dimineata!
Draguta leapsa! A ajuns si la mine.
M-a emotionat cautarea simbolurilor.
O zi buna!

Pifuneata spunea...

Buna dimineata Incertitudini. Ma bucur ca a ajuns si la tine si ca ti-a placut:)

greenfield spunea...

Vad ca a venit Gina la tine inaintea mea...are niste poze foarte frumoase!

Pifuneata spunea...

Da greenfield si eu i le-am vazut. Sunt foarte frumoase:)

dennis spunea...

daca eu nu raspund la astfel de lepsi sau cum s-or numi, inseamna ca ma excludeti din blogul vostru?

Pifuneata spunea...

Nu dennis:)) Daca nu vrei sa o faci nu-i problema:) doar te-am nominalizat. Leapsa poate fi preluata de oricine daca vrea:)

dennis spunea...

hai ca pana la urma m-am razgandit si am facut-o :">

Pifuneata spunea...

Am observat dennis:) Nu a fost asa de greu, nu?:)) Merci frumos ca ai acceptat leapsa:)