16 nov. 2009

Acum un an

In aceasta perioada eu, Bubu si redactia ne pregateam de Bucharest Fashion Week...Agitatie, planuri, ganduri rastalmacite, cafea multa, ore peste program si munca asidua...Insa adoram ce faceam. Nu conta cat munceam, atata timp cat imi placea. O pasiune care ne veghea somnul, diminetile si zilele. O pasiune care ne facea viata frumoasa. Un loc in care am invatat multe. Sa zambesti, sa fii placut de cei din jurul tau si sa te simti bine in pielea ta, sa vii din placere la munca, sa compui cel mai bun articol ever:)) Mi-e dor de tot (Bubu stie de ce:(( ) De diminetile in care eram prima in birou, si-i asteptam pe restul cu bucurie, de clipa in care Bubu aparea pe usa cu cate doua pliculete de ciocolata calda (si le savuram impreuna, imediat), iar eu aveam pregatite pentru noi pungile de pufuleti (gata sa fie devorate intr-o clipa). Acum inima mi-e grea:(( As da orice sa mai traiesc acele clipe. O nostalgie mi-a cuprins in dimineata asta sufletul. Dar...poate asa a fost sa fie. Desi totul parea de neclintit la vremea aceea, inevitabilul s-a produs - si fiecare a luat-o pe drumul sau. Insa, privind in urma, inima mi se inunda de amintiri frumoase, de clipe pe care sunt sigura ca nu le voi mai trai niciodata in viata asta.

PS: Cati dintre voi ati trait asemenea momente?

5 comentarii:

Bubu spunea...

http://blog.stilfeminin.ro/helena/2009/11/16/raspuns-pentru-pifuneata

Elza spunea...

fain dar si obositor, nu?

Pifuneata spunea...

Nu. Ai sa razi Elza, dar eu ma simteam bine in agitatia aia. Era facuta pentru mine:)) Mai vreau...

Elza spunea...

nu rad. eu nu prea suport bine agitatia, ma oboseste foarte tare

Pifuneata spunea...

Cum spunea si Bubu a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea:) Mi-e tare dor de ea...