30 oct. 2009

Crocoditza mi-a dat un premiu:)

Astazi este o zi superba. Nu, nu afara, ci in sufletul meu:) Pe aceasta cale ii multumesc din suflet Crocoditzei, pentru ca i-a acordat un premiu blogului meu. De fapt, este primul premiu pe care el il primeste, de cand a facut "ochisori", mai exact de pe 22 iulie 2009! Sper sa fie de bun augur!Ma bucura nespus de mult sa stiu ca, sunt citita, admirata si premiata de greii din lumea bloggingului!

Croco sa stii ca am uitat de sentimentele ciudate si acum sunt fericita:) Iti multumesc, inca o data.

Am onoarea de a premia (la randul meu), pe unele dintre cele mai bune bloguri:

- Ionouka - printesa urbana indragostita, care reuseste in fiecare zi sa ma capteze cu povestile ei frumoase;

- Zappy - o tanara exuberanta, recent mutata in "cuibusorul dragostei";

- Evergreen - o tipa sensibila, dar la fel de puternica, proaspata studenta la Regie;

- Andreea sau femeia in devenire, care acum mai mult ca niciodata are nevoie de sustinere, pentru a face schimbarea!

- Dennis - pentru ca a incercat sa ma ajute sa-mi gasesc de munca;

- Elza - o tanara draga sufletului meu, datorita poeziilor si frazelor fermecatoare;

- Greenfield - un blog plin de viata;

- Dana Nalbaru - pentru ca are o familie fericita si scrie despre asta, cum nimeni nu o face;

- Simona Gherghe - o jurnalista si un om remarcabil!

Sper sa va bucurati de premiul primit! O toamna frumoasa tuturor!

PS: Nu uitati sa transmiteti cadoul mai departe:)

15 comentarii:

dennis spunea...

multumesc.

Pifuneata spunea...

Cu placere dennis! Sa te bucuri de el:)

Elza spunea...

multumesc mult. :)

Pifuneata spunea...

@Elza sa-ti fie de bine:) Si la cat mai multe astfel de premii:)

otrava spunea...

bun asa. toata lumea a luat premiu. bravo

zappy spunea...

Multu! :)

Pifuneata spunea...

@zappy cu cea mai mare placere!

Pifuneata spunea...

@otrava asta e regula, care mie imi place tare mult. Sa postezi premiul primit, sa te bucuri de el si sa il dai mai departe persoanelor dragi:)

Mi-a facut o deosebita placere sa ofer un cadou oamenilor care imi lumineaza dimineata, sa stii!

Simona Gherghe spunea...

multumesc mult:)

Pifuneata spunea...

Cu placere @Simona Gherghe. Sa-l stapanesti sanatoasa:)

greenfield spunea...

Mersi frumos Pifuneata, sa stii ca vazusem pe undeva pe WordPress zilele trecute acest premiu...ma bucur ca l-am primit si eu de la tine, o prietena noua de blogosfera!:)
Cu mult drag am sa-l iau sa-l dau si eu mai departe!
Iti doresc sa fii fericita si iubita de toata lumea si mai ales de cine vrei tu!:)

PS: vad o multime de cunostinte premiate pe-aici...ii salut pe Elza si pe Dennis!

Pifuneata spunea...

@greenfield cu placere draga mea:) Si eu m-am bucurat nespus ca l-am primit si mai ales ca il pot oferi la persoanele dragi mie:)

tgheorgheradu spunea...

Felicitari, Pifuneata pentru premiu ! Si... la mai multe !

Pifuneata spunea...

Ms tgheorgheradu la fel si tie iti doresc!

dennis spunea...

te pup greeny