27 oct. 2009

Proiecte noi la inceput de toamna

Cat de mult imi doream sa fac ceva pentru sufletelul meu - sa scriu din nou! Zis si facut! Se pare ca cineva acolo sus ma iubeste! Inceputul de toamna imi aduce noi proiecte de care, sincer ma simt legata spiritual, si nu glumesc.

Ador sa redactez articole si cred ca asta ma reprezinta cel mai bine. Astfel voi scrie pentru www.radardemedia.ro - sa intrati, merita! Si nu spun asta din subiectivitate, dar dupa parerea mea, in scurt timp va fi un boom in media online.

Iar cel de-al doilea proiect necesita creativitate, daruire si multa, multa munca. I'm happy! Ador provocarile si noile inceputuri. That's me!

6 comentarii:

evergreen spunea...

:) Heeeiii, congrats!

Pifuneata spunea...

Ms evergreen. Iese soarele si pe casuta mea.

dellianas spunea...

Multa bafta si inspiratie!

Pifuneata spunea...

@dellianas iti multumesc din suflet:) Sa dea D-zeu!

Whisper spunea...

Draga mea,multa bafta iti urez cu noile proiecte!

Pifuneata spunea...

@whisper merci frumos:) Sa fie! Ce mai faci? Nu ne-am "vorbit" cam de multicel...