26 oct. 2009

Se pregateste o surpriza...

Acum cateva minute am avut o surpriza...Stau si ma gandesc si nici nu stiu cum sa o iau. Trag aer in piept si mi se pare ca nu realizez:) Cineva drag, de fapt, o prietena veche pe care nu am mai vazut-o de ani de zile (nici nu stiu sincer, care a fost cauza reala pentru care fiecare si-a vazut de drumul ei) m-a sunat si m-a invitat sa iesim! Saptamana asta:) Acum simt emotie in suflet...O senzatie ciudata pe care nu pot sa o descriu...Cert este ca, de cand eu sunt in Capitala am incercat mereu sa ne intalnim, mai mult sa "trag" de ea, ca sa depanam amintiri de prin liceu, atat de dragi sufletului meu. Sa stam la povesti, asa cum o faceam pana la 3, 4 dimineata. Sa trecem in revista toate amintirile care ne-au legat atata timp...Ce vremuri, ce trairi...Abia astept sa ma intalnesc cu ea, desi stiu ca fiecare s-a schimbat in timpul asta:(( Amandoua ne-am maturizat. Clar nu mai suntem fetite de liceu, insa tocmai pentru ca nu ne-am vazut de mult timp, vom avea foarte multe de povestit. Yeeeeee! Abia astept:))

Niciun comentariu: