25 aug. 2009

Flori, flori, flori

Inalte, cu petale numeroase, galbene, rosii, roz, parfumate, de camp, gradina ori de apartament si de diferite natii - toate florile imi plac. De la trandafiri, panselute, gerbere, crizanteme si pana la muscate, crini sau bucuria casei. Le admir, le ador.

Cand vad o floare, ma napustesc asupra ei sa-i simt mirosul imbatator. Oriunde m-as afla, fie ca sunt in parc sau pe strada (chit ca unii se holbeaza la mine si incep sa rada:)) ) Stiu, este ciudat, dar mie imi place sa fiu naturala si zapacita...Asa sunt eu:)

Parfumul lor imi creeaza o stare de euforie, de placere. Frumusetea, dar mai ales puritatea si gingasia lor ma cuceresc pe loc. That's me! A power flower girl:)))

Voua ce flori va plac?

11 comentarii:

dennis spunea...

mie im iplac florile din gradina, mai bine zis cele care nu sunt rupte ;) intelegi ce vreau sa zic

Pifuneata spunea...

:) Esti protectorul florilor dennis? E bine ca mai exista inca astfel de oameni:)

dennis spunea...

http://dennis.weblog.ro/2009-03-17/748217/draga-mea---.html

Pifuneata spunea...

Frumos textul:) L-am citit!

evergreen spunea...

Toooate!!! Chiparoşi, iasomie, trandafiri, cele în ghiveci, regina nopţii...

Elza spunea...

imi plac florile de camp... in mediul lor :)

Pifuneata spunea...

Inseamna ca faci parte din categoria mea - cea a iubitorilor de flori..Bravo evergreen!

Pifuneata spunea...

@elza...si florile de camp au misterul lor, nu?

Sangerica spunea...

imi florile alea de miros frumos...si florile de fete :))

Tzutzuami spunea...

Mie imi plac gerbera mai nou. Si dintotdeauna freziile.

Anonim spunea...

hmmm, greu sa ma hotarasc pentru ca imi plac majoritatea florilor..acum mi-am adus aminte de florile din gradina mamei mele si cum in fiecare dimineata ma plimbam printre ele cu o cana mare de cafea in mana. Mirosul lor imbatator, adierea usoara de vant, mirosul cafelei faceau ca fiecare zi sa inceapa minunat :D