21 aug. 2009

Tipurile de iubire

Da, dragii mei exista mai multe tipuri de iubire. Cum, intr-un post anterior o buna prietena ma intreba: "Cum poti sa spui ca EL este cel pe care il iubesti cel mai mult pe lumea asta?", m-am gandit sa detaliez diferitele tipuri de iubire.

Draga Bia, omul a fost conceput de D-zeu sa simta mai multe tipuri de iubire, chiar daca are o singura inima:). Iubirea parinteasca, cea frateasca, platonica fata de prieteni, colegi, difera de iubirea aceia nebuneasca, fulgeratoare, care te urca pana la Ceruri, iti furnica inima, te copleseste...Toate acestea fac parte din sufletul si trupul unei persoane. Insa ele sunt complementare. Daca una lipseste din inima ta, nu mai ai liniste sufleteasca, stare si simti ca esti pierdut...

Insa cand ele exista, se contopesc si te transforma pe tine intr-un fluture, intr-o floare, in cea mai buna si pura fiinta...De fapt iubirea fulgeratoare, nebuneasca, trupeasca pe care o poti simti fata de partenerul tau este mult mai complexa, matura comparativ cu cea parinteasca. Este o completare a speciei noastre, in bine!

Nu vreau sa plictisesc pe nimeni, cum am mai spus-o pe EL il iubesc cel mai mult pe lumea asta, in calitate de partener, de om alaturi de care pot construi si fructifica ceva...Asta nu inseamna ca nu imi iubesc parintii, fratele, bunica, verisoarele, unchii etc. Ei fac parte din sufletul meu neconditionat:)

10 comentarii:

Andreea spunea...

Bine zis :) Si, daca stau sa ma gandesc, cred ca dragostea fata de partener e singura care, intr-un singur moment, te poate ridica in cer. Celelalte nu stiu daca au manifestari atat de intense.

Pifuneata spunea...

Ms mult de tot Andreea:) Eu asta simt:)

Andreea spunea...

Atunci e minunat, ma bucur pentru tine :)

Pifuneata spunea...

Eu imi doresc ca fiecare om sa intalneasca o asemenea iubire, e ceva suprem:)

Andreea spunea...

Atunci gand la gand cu bucurie :)

evergreen spunea...

ihi! d'acord :)

Elza spunea...

sunt de acord ca numai iubirea inalta... doara aia adevarata :)

dennis spunea...

nu cred ca cineva iubeste cu inima. se iubeste cu creierul. ala e singurul care stie sa faca diferenta, ala e singurul care stie sa aprecieze, ala e singurul care iti inmoaie picioarele, iti face inima sa bata mai tare, iti da senzatie de fluturi in stomac. inima e doar o inventie facuta de comercianti pentru a vinde toate prostiile de 14 februarie si ori de cate ori un dobitoc o supara pe cea care ii e alaturi, intr-un fel sau altul. si daca e sa ne gandim la forma inimii, ne-am da seama ca nu are nimic in comun cu inimioarele pe care le vedem in comert.

Pifuneata spunea...

@dennis eu ma refeream la altceva aici...in fine..fiecare crede ce crea, nu?

Pifuneata spunea...

@crea-vrea