18 aug. 2009

Vreau sa fiu copil din nou


Astazi ma gandeam la copilaria mea, la cate nazdravanii faceam, la viata simpla pe care o aveam atunci, la serile minunate petrecute in familie...
Nostalgia copilariei imi sta ascunsa in suflet, in cuget si in simtiri...Imi aduc aminte ce nerabdatoare eram sa inceapa Sailor Moon (Ghiciti cine eram eu?:)) Despre frumoasa poveste de dragoste dintre ea si mascatul (visam ca si eu, cand voi fi mare sa am un print care sa ma iubeasca si sa ma respecte la fel:))...Totul parea exuberant pentru mine, la varsta aceea. Imi placea ca, lupta pentru Bine, pentru viata si dragoste, si ma fascina cum o brosa si un stilou pot schimba si salva lumea:))

Da, mi-as dori sa fiu copil din nou, chiar si pentru cateva minute, nu ore sau zile. Sa nu am responsabilitati, griji si altele...Doar sa ma joc si sa simt din nou parfumul si libertatea copilariei:)

6 comentarii:

Elza spunea...

eu cred ca atunci cand ai copii retraiesti si tu odata cu ei copilaria ta... prin ochii lor :)

inca nu am copii, dar asa cred...

Pifuneata spunea...

Probabil:)

@Elza eu sunt un copil acum si la 24 de ani:))) Ma prostesc si ma joc asemenea unui copilas de 3 anisori:)))

Cred ca si la 90 de ani, tot la fel voi fi!

dennis spunea...

eu cred ca nu am incetat niciodata sa fiu copil si nici nu cred ca o voi face curand...

dennis spunea...

am dat curs solicitarii tale ;)

Pifuneata spunea...

ms frumos @ dennis:)

Pifuneata spunea...

@dennis sa ramai asa in continuare!:)