11 aug. 2009

Un marti plictisitor cu ganduri marete...

Ma gandesc ca maine, poimaine voi face 25 de ani...Si ma sperie...Nu, nu varsta, ci faptul ca, acum la etatea asta nu ma pot lauda cu multe realizari:(( Asta doare cel mai tare. In fiecare zi cand ma trezesc din pat, ma gandesc sa fac ceva pentru mine. Orice. Nici eu nu stiu exact ce...

Vreau multe: un loc de munca stabil - in care sa prind radacini groase si care sa-mi ofere satisfactia ca munca pe care o depun eu nu este in zadar (m-am saturat de companii care promit multe la inceput, iar pe parcurs "se razgandesc" brusc), sa am o masina (nu neaparat noua), dar care sa functioneze perfect si sa ma plimbe peste tot in lumea asta, sa am o casa, si nu in ultimul rand, o familie.

Cam multe lucruri...pentru un om atat de mic! Insa stiu ca, va veni si ziua aia in care sa fiu mandra de toate lucrurile pe care eu le-am facut:))

Voi ce vise aveti?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Visez la o zi mai buna. O zi cu soare afara, in care toata lumea sa faca ceea ce spune, sa-ti fie alaturi cand ai nevoie si sa nu mai zica ca le pasa atunci cand nu arata asta. Vreau o lume a mea plina de vise realizate : tot visez la o calatorie prin Tahiti :))

Pifuneata spunea...

@andrathoughts sunt de aceeasi parere cu tine...cateodata simt ca m-am nascut intr-o lume nebuna:))

bia spunea...

Hm...cred ca imi doresc cel mai mult sa fac ceea ce imi place. Imi doresc sa calatoresc de nebuna prin tara, sa ma distrez, sa am gasca mea de nebuni cu mine...sa fie super!! Si imi doresc sa mai ajung o data anul asta la mare...niciodata nu e prea mult negru:))

Unknown spunea...

Eu vreau sa fiu sanatoasa si inteleapta :)
Visez sa imi permit sa nu stau decat putin iarna la noi, sa stau lunile de iarna undeva prin Hawaii sau Bora-Bora.
Inca mai vreau decapotabila mea si jeepul meu :)
Vila cu piscina si in curte un cos de baschet.
Eu am facut 25 de ani... mai acum cativa ani vroiam sa fiu mamica pana la 25 de ani, deci s-au amanat planurile :D dar vreau si familie, sa fiu si mamica si bunica.
Aaaa, mai vreau o casnicie reusita. Neaparat! Pe viata!

Unknown spunea...

am uitat.... semnat Crocoditza :)

Pifuneata spunea...

Eu la familie ma refeream in sensul de a-mi schimba statutul..adica sa trec la next level... la casatorie...iubesc copiii dar nu sunt pregatita pt asta acum:)) Sunt eu un copil:))

Crocoditza bine ai venit sau Irina:) Sper sa ti se indeplineasca dorintele...Am vazut ca te-ai plimbat ceva in vara asta! Bafta in continuare:)

Anonim spunea...

da..la un job la care daca muncesti...asa cum e normal si trebuie, sa iti asigure si ziua de maine; sa nu mai existe "de unde imi platesc chiria" sau "ce-mi place rochita aia dar e prea scumpa".. !
sunt foarte frustrata din cauza asta, visez si eu la norisori albi, soare, plaja,,etc dar cat? am 24 de ani si cu un pot face un plan, ceva concret, dupa 5 ani de munca, si nu orice..
sa treaca criza asta! am zis!

Pifuneata spunea...

@anonim la asta ma refeream si eu in postul de mai sus...stiu prea bine ce simti! Fac parte cam dn aceeasi categorie:((

Dar sa speram ca dupa criza, lucrurile se vor imbunatati:)

Oricum speranta moare ultima, nu?