23 iul. 2009

Sunt doar un om...

De nenumarate ori imi vine sa renunt la tot...Sa fug de lume, sa ma ascund intr-un loc negasit de nimeni...Insa dupa cateva secunde, in minte mi se cuibaresc exact motivele pentru care nu ar trebui sa fac asta:) Si...totul a fost doar o idee risipita-n vant.
That's me!
Iata motivele pentru care nu fac asta:
- inca mai cred ca odata va veni si ziua mea (in care mi se indeplinesc toate dorintele);
- cred in dragoste si mai ales in dovezile marunte, care ne fac viata mai frumoasa;
- am prea multa incredere in oameni.

PS: Nu voi uita niciodata persoanele care mi-au spus o vorba buna, atunci cand aveam cea mai mare nevoie! Datorita lor merg inainte, cu pasi marunti...dar siguri!

2 comentarii:

Whisper spunea...

Nu renunta niciodata la visele tale,spera si lupta pt ele...

Pifuneata spunea...

Stiu, asa ar trebui sa fac, dar cateodata parca imi scapa ceva in momentul in care imi doresc prea tare "acel ceva"...fuge..se indeparteaza prea tare de mine...

Sa fie pt ca mi-l doresc prea tare?