27 ian. 2010

Inca o leapsa de la Croco

Este vorba despre un fel de ghid de intalnire...Pai sa vedem...La fel ca si Crocoditza cand vreau sa ies in oras, sau mai bine spus cand vreau sa ma intalnesc cu cineva anume pai iau telefonul mobil si incep sa sun, persoana x, y pentru a ne revedea...In cazul in care nu am chef...Stiu, ca nu suna bine, dar gasesc o scuza (oricum se intampla de ffff putine ori asta), mi-e rau, ma doare capul sau...o lasam pe alta data? Oricum cum am mai spus mai sus, mie mi se intampla sa "trag" de x sau y pentru a ne revedea la ochisori:))
Ca si locatie...Imi place sa colind Bucurestiul in lung si-n lat, in special prin parcuri:)) sunt o fire mai boema asa:) sau sa merg la un film bun! Mai ales in ultima vreme...Apropo recomand: Un sot in plus, am ras cu gura pana la urechi, este o comedie care merita toata atentia noastra si The Lovely Bones - este o drama pe care am simtit-o pana-n maduva oaselor:(( Si acum ma gandesc la biata fetita...dar mai multe nu spun, ca sa va tin in suspans si sa va fac sa il vizionati:))

Si ca si Croco, eu ador sa ies din casa. Imi place sa-mi oxigenez creierasii oriunde, mai ales daca este vorba de o fuga pana in Busteni sau Predeal...

Update: Si animatia Flushed Away merita vizionata...O sa vedeti de ce:))

4 comentarii:

Unknown spunea...

Mi-a placut "Un sot in plus".... sa mergem la munte, zic! :D

Pifuneata spunea...

@Irina sa purcedem...la Busteni sau predeal? Unde preferi?

Unknown spunea...

Predeal... sa fim fitzoase! :P

Crin spunea...

stii, pifuneato,esti printre putinele persoane le care le aud ca le place bucurestiul. :) ca vor sa-l plimbe in lung si in lat. :)

nu e chiar asa hopeless, asa-i?