28 iul. 2009

Imi amintesc de parca ieri...

Imi amintesc si acum primul nostru dialog, primul schimb de priviri gingaje, pasnice, pline de candoare...de iubire...Desi se intampla, acum peste 3 ani si noua luni...Port si acum in suflet amintiri dulci pe care nu le-as alunga si nu le-as inlocui cu nimic, niciodata...Pentru ca tu esti totul pentru mine, pentru ca si acum imi aduc aminte de primii fiori, pe care i-am simtit in momentul in care m-ai atins cu mana ta calda, umana, primitoare, pentru ca si acum iti simt mirosul parfumului...
Am invatat multe langa tine: sa rad, sa cant, sa iubesc, sa respect, sa construiesc...sa traiesc!
Am trecut prin multe...Ne-am iubit, ne-am alintat, ne-am imbratisat, ne-am dojenit ranile, ne-am imbarbatat, ne-am si certat din cand in cand dar am mers mai departe...
Un lucru il stiu sigur...Viata mea ar fi nimic fara tine...TE IUBESC MULT PREA MULT

Niciun comentariu: