27 iul. 2009

De ce urasc ziua de luni

Lunea mi se pare groaznica din n motive:
- anunta inceputul unei noi saptamani si sfarsitul week-end-ului:((
- nu am chef de nimic, in special de munca:d
- munca se efectueaza cu pasi mici...lenti...inceti...
- de fiecare data cand ma uit la ceas...observ ca timpul trece extreeeeem de greu:(
- seara se lasa greu asteptata:(

De ce iubesc vinerea:
- vine week-endul,
- timpul trece repede:))
- munca este realizata rapid si bine;
- am o stare de euforie...pt ca stiu ca vor urma doua zile libere de rasfat total:))
- toata lumea pare degajata, relaxata si fericita:)

Voi aveti zile preferate? Care sunt OK si care NU?

7 comentarii:

Sangerica spunea...

neata :)

plus ca LUNI suna si urat :P
Luuuuuuniiii...bleah. :P

mie'mi plac toate zilele.

Pifuneata spunea...

Stii cand este un luni superb? atunci cand e zi de salariu:D:D:D:D (a nu se intelege ca sunt materialista)

Bine ai trecut pe aici @Sangerica!

Sangerica spunea...

si mai e superb cand e prima zi de concediu :D
si coincide cu ziua de salariu...

Pifuneata spunea...

nu...nu..atunci nu e superb:)) e clar un LUNI urat si nedorit de nimeni:)

bia spunea...

La mine este exact invers: luni sunt plina de viata si putere de munca, mai ales daca trebuie sa ma trezesc la 5:15, ceea ce imi face bine, din cate vad eu in ultimul timp. Treptat, de-alungul saptamanii, incepe sa scada elanul, si puterea, astfel ca joi si vineri nu mai am absolut nici un chef de nimic. Sunt ca un foc care arde repede, si ramane fara lemne:))

Pifuneata spunea...

@bia pai trebuie sa alimentezi focul ala, ca sa ramana viu mereu, nu?:)))

Anonim spunea...

Credeam ca sunt singura care uraste ziua de luni. Nici macar nu-mi vine sa ma trezesc intr-o zi de luni.As prefera sa dorm pana marti dimineata :)