2 dec. 2009

Razbunare sau indiferenta?

Ziua de ieri a fost una obisnuita, desi a fost Ziua Nationala a Romaniei. Cel putin asta am observat eu. In afara de parada armatei, in Bucuresti nu a avut loc niciun eveniment special. Cam sobru, dupa parerea mea. Ieri, in comparatie cu multi ani de cand sunt in Bucuresti am fost trista:(( Strazile Capitalei erau goale, pustii chiar...Am trait sentimentul pe care il ai pe data de 1 ianuarie, dupa Revelion. Cam asa arata ieri Bucurestiul.

As fi vrut un 1 decembrie asa:

- cu multe luminite multicolore (nu inteleg de ce au mai fost asezate in pomi, prin Cismigiu, prin oras daca ele atarnau asemenea unor ornamente care "strigau"/"urlau" dupa putina electricitate?)
- de asemenea, pe langa spiritul Craciunului in oras, mi-as fi dorit sa asist la spectacole, sau orice altceva care sa ma faca sa ma bucur de Ziua Nationala a Romaniei. De fapt sa stiu ca este o zi speciala pentru noi, romanii!
- am fost la Arcul de Triumf sperand ca, voi admira si eu frumusetea orasului de acolo, de sus. Dar nu a fost sa fie. Ca in niciun an, el era inchis. Concluzie: Am mers degeaba pana acolo, cu speranta ca voi face multe poze reusite si ca voi trai un sentiment placut. (Sper totusi ca, el sa mai fie deschis publicului, cat de curand)

PS: Nu vreau sa fiu rautacioasa sau sa fac politica, insa, cred eu, ca Ziua Nationala a Romaniei a fost atat de trista din cauza celor care sunt acum la putere. Si cred ca, ziua debusolanta de ieri am trait-o din cauza celor care nu se asteptau sa iasa cu rezultate slabe la alegeri. Am simtit-o ca pe o razbunare asupra noastra, a romanilor. Trist...

2 comentarii:

Elza spunea...

mda. cred ca a fost o zi mai trista...

Pifuneata spunea...

Pacat Elza, nu? Ar fi trebuit sa fie un 1 decembrie luminos, un inceput de luna superb in care vom celebra Craciunul si Revelionul:)