3 dec. 2009

Orange si ceai de cirese

Inainte de a incepe acest post va spun doar atat. Nu. Aceasta nu este o reclama si va rog sa o tratati ca atare:) Acum sa trecem la subiectul de azi. Nu stiu cati dintre voi cunoasteti Orange shop-ul de pe Calea Victoriei, insa eu pur si simplu ador acest magazin. Sa va spun si de ce: de fiecare data cand pasesc in el, ma simt ca acasa, ma asez la un laptop si pot sta ore intregi fara ca cineva sa ma deranjeze, apoi felul in care acesta este decorat si amenajat imi aduce aminte de copilarie, de traznaile pe care le faceam cand eram de-o schioapa...Neaparat sa mergeti in aceasta perioada sa il vizitati. Nicaieri in Bucurestiul asta gri nu am mai intalnit o asa ospitalitate cum este aici. Acum au pus la dispozitia oamenilor ceai de diferite sortimente pentru a se incalzi:) Oricum va veni si vremea aia capricioasa a iernii, asa ca, un pahar de ceai este intotdeauna binevenit, mai ales ca este de calitate si gratis! Pot spune ca te simti exact ca in preajma Craciunului. Apropos bradul este impodobit, cu globuri aurii si rosii, iar cadourile stau cuminti sub el:) Ce pot sa spun este faptul ca, pur si simplu stimez companiile care se gandesc la oameni, la cum sa ii faci sa se destinda si sa uite de cotidian.

Pentru prima data de la inceputul lui decembrie am simtit spiritul Craciunului si mi-a adus nostalgie in suflet. Chiar cred ca aceasta luna este magica. Abia astept sa ninga!

PS: Astept parerile celor care vor vizita magazinul. Ce senzatie v-a lasat si daca v-a transmis caldura sarbatorilor de iarna. Si bineinteles cum vi s-a parut ceaiul? Mie mi se pare exceptional!

16 comentarii:

Loredana spunea...

e minunt ca mai exista locuri unde sa te simti ca acasa, unde sa mergi cu placere si fara teama ca esti un intrus. ma bucur ca ti-ai gasit propriul cuibusor.

Pifuneata spunea...

@Loredana este singurul loc unde ma simt comod si bine:) Arata primitor!

Elza spunea...

ho., ho ho... a venit Mosu pe la tine?

Pifuneata spunea...

da..cu multe dulciuri...da la tine a venit Mos Nicolae?

Anonim spunea...

sa inteleg ca te duci ca ai net moca si ceai moca? hahaha esti tare

Pifuneata spunea...

nu anonim ma duc pentru ca-mi place atmosfera!

Anonim spunea...

Ai dreptate, pare o atmosferă magică și plină de simțămîntul Crăciunului. Dar este întradevăr așa, sau este doar o strategie de marketing vizual? Poate amîndouă, cine știe?

Numai bine.

Pifuneata spunea...

Andrei S strategie de marketing este sigur, insa mie imi place si de fapt cred ca oricarui om care paseste in magazinul lor ramane impresionat:) De fapt asta este ideea. De a atrage oamenii catre frumos. De a impartasi cu ei atmosfera magica a Craciunului. Mie mi-a placut si am observat ca si tie. Concluzia - cred ca lumea ar fi mai buna daca astfel de lucruri s-ar intampla mai des!

O zi buna iti doresc!

Evergreen spunea...

l=am vazut demult. ma bucur sa aud asta. la orange-ul de pe mosilor este nasol si niciodata nu gasesti un om cu care sa discuti...

:(

@habio spunea...

link exchange?

@habio spunea...

ok te-am adaugat la parteneri.
trecema te rog cu titlul "Realitatea Online"

Pifuneata spunea...

@habio te-am adaugat cu realitatea online:)

Crin spunea...

wow, ce idee mi-ai dat. Am o prietena care se chiuia sa gaseasca o idee in care sa investeasca, si culmea, o cheama Ioana, zi de sarbatoare, clar! fain bloguletul. :)

Crin spunea...

chinuia*, chiar :]

Pifuneata spunea...

Merci mult Crin. Si mie imi place al tau chiar fffff mult!

Pifuneata spunea...

PS: LA MULTI ANI prietenei tale!