16 sept. 2009

E vremea pentru o schimbare

De ceva timp am inteles ca, indiferent cat ai dori tu de mult sa prinzi radacini undeva, cineva sau ceva te impiedica. Nu stiu daca Universul se intoarce impotriva ta sau alte forte negative, dar pur si simplu "ceva" se opreste, chiar in momentul in care tu credeai ca totul e OK.

Am inteles. E vremea schimbarii. Insa, stiu ca de data asta, voi lupta mai mult pentru atingerea scopurilor in viata, si nu ma voi impiedica de orice ciot care-mi va iesi in cale. Sunt puternica, ambitioasa si stiu ca la un moment dat, Universul va fi si de partea mea. Asa ca, voi merge mai departe, dupa zicala: "Orice sut in fund este un pas inainte".

8 comentarii:

A. spunea...

Super atitudine, bravo!!! O imbratisare virtuala de incurajare :)

Pifuneata spunea...

@Amdreea iti multumesc! Nu ma las eu asa de usor:)

Pifuneata spunea...

@Andreea trebuie sa-ti dau purcelul de Craciun...te-am cam botezat azi!:))

A. spunea...

:)))) Sa stii ca il astept negresit!

dennis spunea...

orice sut in fund provoaca o durere

Pifuneata spunea...

@dennis sa stii ca viata merge inainte si cu bune si cu rele. Si cred ca o schimbare imi va fi benefica:) Cu alte cuvinte simt ca ma va duce mai aproape de ceea ce imi doresc. Eu cred in destin foarte tare!

Elza spunea...

bafta :)
radacinile nu sunt bune intodeauna insa...

Pifuneata spunea...

@Elza intr-adevar depinde unde si cum sunt amplasate radacinele...Insa eu sunt constienta ca aceste radacini isi gasesc locul doar in momentul si timpul porivit:)