5 nov. 2009

O poveste numai buna de spus la gura sobei

Era in timpul studentiei, prin noiembrie sau decembrie. Mi-aduc aminte de parca a fost ieri - eu si Bubu zilnic traversam Bucurestiul pentru a ne duce la facultate...Iarna sau vara eram prezente la cursuri ori seminarii, ca deh eram fete constiincioase:)

Stiu ca, in goana asta nebuna, noi nu realizasem ca venise si iarna. Si cum iesim noi de la facultate, ne indreptam spre RATB. Dar ce sa vezi. Intai a aparut un fulg de nea, apoi am vazut doi...Abia atunci ne-am dat seama ca, au fost primii fulgi de nea pe care ii vazusem in perioada aceea - si eram impreuna. Am inceput sa sarim in sus de bucurie, dupa care ne-am emotionat - ca deh e prima ninsoare care ne prinde asa-impreuna. Stam cateva momente si ne minunam - deja fulgii de nea erau mult mai mari, unii imperfecti (asemenea unor bucati plutitoare), altii perfect rotunzi, dar totodata usori. Ii prindeam in mana si se topeau pe loc. Erau atat de frumosi si de sclipitori. A fost un sentiment tare frumos. Nu stiu daca fulgii de nea ne-au apropiat, cert este ca ceva ne-a pecetluit relatia de prietenie. Si iata ca sunt 6 ani de cand noi doua suntem prietene nedespartite.

PS: Ca surorile Casper, nu Bubule?

6 comentarii:

Bubu spunea...

Zapa a mea:* Tu stii de cat de multe lucruri imi amintesc eu acum? De fiecare zi in care mergeam la facultate, la munca, de fiecare gluma, de fiecare prostie care ne trecea prin cap...De XL, de Soso, de totototot...prin cate am trecut in astia 6 ani, Zapa...Doamne cum a fost...Multumesc frumos pentru postul asta, aveam nevoie de el:*

Pifuneata spunea...

Cu placere iubita mea:) Ehehei ce vremuri frumoase nanuta, dar lasa c-or veni si altele, nu? Mai sunt multe, multe de trait in viata asta frumoasa nanuta:) Si stii asta. Suntem inca copile, mai avem multe de povestit la nepoti si stranepoti:)

Si linisteste-te ca va fi bine, vei vedea!

Elza spunea...

si acum a nins in noiembrie :(

Pifuneata spunea...

Da..Elza..Doar ca atunci a fost special:))

greenfield spunea...

Frumoasa poveste, uite m-am bucurat si eu de emotiile voastre...:)

Pifuneata spunea...

Iti multumesc greenfield:) Se vede ca vine din suflet.. Big hug:)