21 oct. 2009

Au trecut 25 de ani...

Acum 25 de ani, intr-o zi frumoasa de toamna, mama imi dadea nastere...

Nici acum nu realizez cum au trecut anii acestia. De-a lungul timpului in viata mea au aparut schimbari, bune sau nu, le-am luat pe toate asa cum au venit. Consider ca omul cat traieste invata si devine mult mai intelept si mai puternic.

Ce-mi doresc eu acum? Multe:))) Vreau un job stabil intr-o companie care sa respecte cu adevarat angajatii, o familie si multa sanatate, atat mie cat si familiei mele.


PS: Le multumesc tuturor celor care mi-au infrumusetat dimineata, si mi-au demonstrat inca o data, ca oamenii sunt minunati!

12 comentarii:

dennis spunea...

sa speram ca vor mai trece inca 75. multa sanatate!

Bianca spunea...

LA MULTI ANI, IUBITA MEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pifuneata spunea...

@merci frumos denis:)) la fel si tie1

@bianca, zapacila mic asemenea...ehehei mai sunt cateva zile si te sarbatorim si pe tine, nu?! Pupicesc dulce, dulce

delliana spunea...

Multi ani fericiti si realizari pe masura scopurilor propuse!

Andreea spunea...

La multi ani! N-am avut timp de nimic azi, dar de dimineata mi-am adus aminte ca e ziua ta si ca nu trebuie sa uit sa iti spun :)

Multe fericiri, impliniri si sanatate iti doresc!

Pifuneata spunea...

Merci frumos delliana si eu iti doresc si tie exact ce mi-ai dorit tu:)

@Andreea nu ai uitat, ce frumos! La multi ani mamei tale, sa fie fericita si sanatoasa:)

Unknown spunea...

la multi ani!!!!!!! :)

Pifuneata spunea...

Iti multumesc irina! Te mai astept pe aici, in "casuta" mea:))

Unknown spunea...

semnat, Croco :P

Pifuneata spunea...

@croco, bata-te norocul!..uofff...GATA! De-acum am retinut...:)) Croco=Irina!

Jasmin spunea...

LA MULTI ANI! :)

Pifuneata spunea...

Mersi Jasmin, esti draguta!