30 sept. 2009

In cautarea unui job stabil

M-am saturat de companii care promit marea si sarea de la inceput...Pachet salarial atractiv, bonuri de masa, telefon si masina de serviciu, bla, bla, bla... Lucruri de care afli mai tarziu ca nu sunt adevarate...In periplu meu am tot aflat de nume mari din tara asta, care isi permit ca in anunturile de job-uri sa minta fratilor cu desavarsire...Se spune ca job-ul pe care trebuie sa il ocupi este full-time, cand te duci la interviu: surpriza - e part-time:(( Ca de fapt ei cauta mai multi fraieri prima data pe part-time si ca mai incolo...cine stie cand (adica niciodata) va fi full-time? Cum doamne iarta-ma? Ma minti asa pe fata? Ma faci sa-mi pierd din timpul meu pretios, asa ca vrei tu? Foarte tare...Credeam ca imi voi gasi locul meu in sfarsit. Dar...Nu disper. Sunt convinsa ca voi gasi ceea ce caut mai devreme sau mai tarziu.
Si stiu ce imi doresc. Vreau sa scriu din nou. Asa cum in toti acesti ani am facut-o. Vreau un post de redactor sau jurnalist la o revista online - fie ea pentru femei, in domeniul IT sau orice altceva. Dar sa fie un job stabil. Un loc de munca pe care sa il am ani de zile asa cum au avut parintii nostri. Un loc in care sa-mi canalizez toate energiile mele. Sa nu-mi fie teama ca de maine totul se va sfarsi!
Sunt constienta de faptul ca, imi va mai lua ceva timp pana sa gasesc asa ceva, dar stiu ca voi gasi!
De ce? Pentru ca sunt ambitioasa si cred in norocul si destinul meu.

PS: Daca a auzit cineva de vreun ziar care face angajari sau revista, va rog sa imi spuneti, promit ca fac cinste cu un suc din primul salariu:))

4 comentarii:

delliana spunea...

Multa bafta!
Se spune ca norocul asteapta dupa primul colt.
Si imi tin si mie pumnii!

Pifuneata spunea...

Merci delliana...Si eu simt ca este atat de aproape de mine...
Bafta si tie. Vei gasi acel ceva cu siguranta:)

dennis spunea...

www.secretefemei.ro incearca aici. aici cautau persoane pentru redactarea de articole si alte minuni.
sfat: daca te stii ambitioasa, fa tu o treaba din asta online. si ai afacerea ta. incepi cu putin si cine stie, poate pe viitor imi dai un camion de suc pentru idee si profit ;) oricum...bafta cu jobu

Pifuneata spunea...

Ms dennis esti dragut:) Ii stiu. Le-am trimis si CV-ul meu si exemple de articole, insa pana acum nimic...Nici un raspuns, nici macar un mail, ce sa mai zic de un telefon ceva. Am impresia ca ma invart intr-un cerc, si nu inteleg de ce...
Oricum merci pentru pontul tau, chiar ma gandesc serios la asta:)