19 aug. 2009

In lumea calculatoarelor

Traiesc in lumea calculatoarelor. Acum nu stiu sigur daca eu traiesc intr-o lume nebuna controlata doar de pc-uri sau ele fac in asa masura incat sa patrunda in lumea mea. Oricum ar fi, de cativa ani buni, stiu ca doar in fata computerului ma gasesc...Nociv sau nu, pc-ul face parte din viata mea mai mult decat mi-as dori...Doar cand dorm ma simt eliberata de tehnologia asta. Atat! Nu spun ca este daunator, ci doar ca, simt nevoia sa ma refugiez in orice altceva, decat sa stau atintita in fata monitorului si sa tastez...Si totusi nu cred ca as mai concepe viata fara el...

7 comentarii:

dennis spunea...

nu iti place sa stai in fata compului, dar stai. daca nu iti place ceva, nu esti obilata sa faci. citeste o carte

Pifuneata spunea...

@dennis dar ce te faci cand munca ta e in fata pc-ului?

Elza spunea...

off: cum ai pus sa apara "discutiile filosofice" din sg blogului...?!? vreau si eu sa-mi apara ultimele comentarii

Anonim spunea...

no ca am gasit :)

Pifuneata spunea...

@elza ma bucur ca ai gasit!

scuze dar nu eram pe blog, cand ai lasat comentariul:(

dennis spunea...

8 ore lucrez cu compu, dar incerc sa evit statul in fata lui ;) uneori reusesc

Pifuneata spunea...

@dennis eu lucrez 9 daca pun la calcul si pauza de masa:) asta e...oricum imi place ceea ce fac, doar ca nu stiu cat de bine imi face la ochisori:)