20 ian. 2010

Speranta

Astazi am invatat ceva: sa crezi din tot sufletul ca acolo sus, cineva te vegheaza si are grija ca, visul tau sa devina realitate! Sa nu renunti niciodata la ceva, doar pentru ca a intervenit ceva in evolutia ta. Nu. Trebuie sa mergi pana la capat. De fapt, pana acolo cand simti ca esti ascultat si ca ai reusit sa trasmiti un mesaj.

De cativa ani buni visam, sa aud cateva vorbe despre ceea ce imi place sa fac cel mai mult - sa scriu. Aveam nevoie de acea certificare pentru a continua. Sa stiu ca, articolele pe care eu le plamadeam (cum imi place mie sa spun) cu multa daruire, pasiune si sarguinta, ajung in sufletul cuiva. Se pare ca, D-zeu a avut grija ca, urechile mele sa auda asa ceva. Ce pot sa va spun este doar atat: o emotie mi-a cuprins sufletul si m-a facut fericita.

PS: Urmati-va visul orice s-ar intampla. Numai asa veti fi fericiti!

2 comentarii:

Elza spunea...

ma bucur ca ai redescoperit speranta :)

Pifuneata spunea...

@Elza iti multumesc:)